Psyllium fibre tarate pentru Slabire, Tranzit si scaderea Colesterolului Mareste

Psyllium fibre tarate pentru Slabire, Tranzit si scaderea Colesterolului

1 Review(s)

PRN7849

Nou

Psyllium (Plantago psyllium) tărâțe cu beneficii pentru slăbire, reducerea colesterolului, combaterea constipașiei, detoxifierea organismului. Consumul regulat ajută la menținerea tractului intestinal sănătos, iar organismul va beneficia de mai multă energie. În plus, își va îmbunătăți capacitatea de absorbție a diferitelor substanțe nutritive. O dietă suplimentată cu psyllium poate elimina gazele, combate balonarea și ajuta la eliminarea toxinelor acumulate. În acest fel scade chiar și riscul cancerului de colon.

Mai multe detalii

Stoc epuizat temporar

33,60 lei

cu TVA

973f59da7c51bdb539c6097d85a9becc.jpg
7a864518b06a711455a2baddf996056c.jpg
1ce1ede8b3337fb0057741e83906997c.jpg

Transport 9.99 lei pentru comenzi sub 250 Lei. Comanda minima: 65 Lei. Livrare rapida 1-3 zile lucratoare.

Transport GRATUIT comenzi peste 250 Lei.

Psyllium este o plantă foarte cunoscută și populară pentru că ajută la slăbire, la buna funcţionare a sistemului digestiv şi la scăderea colesterolului. Psyllium este o plantă din care se consumă doar învelișul seminței, datorită bogăției de fibre alimentare solubile şi insolubile, mucilagii și uleiuri pe care aceasta îl conține.  Fulgii fini de psyllium sunt deosebit de bogaţi în fibre dietetice și pot fi utilizaţi şi pentru prevenirea și tratarea balonării şi constipației, diaree, producerea excesivă de acid gastric, ulcer peptic (ulcer gastric și duodenal), sindromul de colon iritabil (IBS), colita ulceroasă și boala Crohn.

Psyllium, tărâţele care slăbesc!

Datorită conţinutului ridicat de fibre spongioase, tărâţele de psyllium reduc pofta de mâncare, îmbunătăţesc digestia şi ajută la detoxifierea organismului, fiind o alegere sănătoasă atunci când vrem să scăpăm de kilogramele în plus. Mai mult, aceste tărâţe ajută şi la tratarea constipaţiei, menţin colesterolul scăzut şi pot să prevină apariţia cancerului de colon.

Această pulbere are un conținut ridicat de fibre mucilaginoase, cu o mare capacitate de absorbție a toxinelor, ceea ce ajută considerabil la detoxifierea organismului. Puneţi psyllium într-un pahar de apă sau amestecați-l în smoothie-uri și preparate cu făină, chiar și pentru cuptor (pâine, brioșe, covrigi, etc)!

Tarâțele de psyllium ajută la slăbit datorita conținutului ridicat de fibre. Consumate cu 30 de minute înainte de masa, împreuna cu un pahar de apă, tărâțele psyllium își vor mari volumul în stomac, dțnd senzația de sațietate și astfel nu vei mai fi tentat sa consumi alimente în exces, ci dimpotriva, vei reduce cantitatea ingerata, ajungând, în timp, să slăbești vizibil.  

Fulgii de psyllium sunt un produs natural cu textură fină, bogat în fibre naturale. Psyllium este foarte benefic pentru menținerea regularității digestive. Tărâțele de psyllium sunt deosebit de apreciate de persoanele preocupate de sănătatea sistemului digestiv. Au efect depurativ, emolient și calmant, constituind și un pansament al mucoasei intestinale. Stimulează și normalizează tranzitul intestinal și încetinesc absorbția zaharului în sânge.

  • Ce este psyllium?
  • Cum consumăm psyllium, idei de rețete?
  • Beneficii ale tarâțelor de psyllium?

Ce este psyllium

Psyllium este denumirea generică pentru o gamă de plante din genul Plantago, originare din sud-estul Asiei. Fiecare plantă poate produce până la 15.000 de semințe din care se obțin tărâțele de psyllium atât de apreciate.

Când vin în contact cu apă sau alte lichide, tărâțele de psyllium se umflă și ajung să aibă consistență oarecum asemănătoare cu gelatina. Planta a devenit celebra în ultimii ani pentru că ne ajută foarte mult să slăbim sănătos dar și datorită efectele terapeutice, mai ales în cazul constipației. În plus, studiile au demonstrat ca psyllium poate avea efecte benefice și în ameliorarea diareei cronice și poate ajuta și la reducerea nivelului de trigliceride, a colesterolului, a glicemiei și a tensiunii arteriale.

Cum consumăm tărâțele de psyllium:

Suplimentele alimentare pe baza de psyllium pot fi administrate dimineața, la trezire, înainte de sau după fiecare masa, dar și cu o ora înainte de culcare, seara. Aveți în vedere că trebuie să beți cel puțin un pahar de apă atunci când consumați aceste tărâțe. Hidratați-vă pe parcursul zilei și beți cel puțin 6 până la 8 pahare de apă.

Este indicat sa solicitați opinia unui medic nutritionist care va poate stabili doza recomandată.

  • Puteți adăuga o linguriță în iaurtul dvs preferat
  • Puteți pune câteva lingurițe de psyllium în orice aluat preparați, se combină excelent cu făina de orice fel.
  • Se pot adăuga la cerealele cu lapte, musli sau granola.
  • Chiar și limonadele sau sucurile, smoothie-urile sau shake-urile proteice pot fi suplimentate cu psyllium.

Potrivit unui studiu publicat în Journal of Physiology and Biochemistry, samburii de psyllium sunt formați din 70% fibra solubila vâscoasă și 30% fibră insolubilă. Iar vâscozitatea fibrei implică faptul că se formează un gel alunecos, fiind ideal în cazul constipației și al altor afecțiuni ale sistemului digestiv. Psyllium nu fermentează și, ca atare, nu provoacă balonare, crampe sau dureri stomacale.

Beneficii ale tărâtelor de psyllium

1. Ameliorează constipația prin faptul că se atașează de mâncarea nedigerată din tractul digestiv, apoi absorb apa și își măresc volumul. Astfel, scaunele formate sunt mai ușor de eliminat de către organismul nostru. 

2. Ajuta la tratamentul diareei cronice. Același tip de fibre este benefic și pentru constipație și pentru diaree. Potrivit unui studiu publicat în International Journal of Pharmacology, psyllium are un efect benefic pentru persoanele care suferă de diaree cronică pentru că absoarbe apa în exces din fecale și le mărește consistența.

 3. Pot reduce glicemia. Suplimentele alimentare pe bază de fibre întârzie absorbția intestinală a zahărului, ceea ce poate influența glicemia. Acest lucru se datorează faptului că, atunci când își măresc dimensiunile și formează acel gel la suprafață, fibrele de psyllium pot încetini digestia alimentelor.  

4. Confera senzatia de satietate, ajutând la slăbire. Fibrele care formează compuși vâscoși, așa cum este cazul psyllium, pot ajuta la controlul apetitului și la slăbire prin faptul ca oferă o senzație de sațietate și nu mai simțim nevoia de a mânca mai mult decât este nevoie, arată un studiu publicat în British Journal of Nutrition.

5. Contribuie la scaderea nivelului de colesterol rău. Un alt beneficiu important al tărâțelor de psyllium este efectul pe benefic asupra nivelului de colesterol din sânge. Odată ajuns în sistemul digestiv, psyllium  este capabil sa se lege de acizii grași și de cei biliari, ceea ce poate duce la eliminarea lor din corp. Un studiu publicat în Journal of Lipid Research demonstrează că ficatul folosește colesterolul în procesul de inlocuire a acestor acizi biliari pierduți și, ca urmare, nivelul colesterolului rău din sânge scade.

 6. Pot avea efect asupra tensiunii arteriale și a nivelului trigliceridelor

Consumul regulat de fibre de psyllium este asociat cu scăderea tensiunii arteriale și a nivelului trigliceridelor, mai ales la pacienții cu diabet de tip 2, dar poate avea un efect benefic și asupra inimii.

7. Pot ameliora simptomele afectiunilor digestive. Fibrele de psyllium pot avea efecte prebiotice, ceea ce înseamnă că pot ameliora simptomele digestive în cazul pacienților care suferă de colita ulcerativă și de boala Crohn, potrivit unui studiu apărut in World Journal of Gastroenterology. Mai exact, cura cu psyllium, administrat pe o perioadă de patru luni, a contribuit la reducerea simptomelor digestive cu 69% în cazul pacienților care sufereau de colita ulcerativă.

Atenţie: în cazul diabetului automedicaţia poate duce la probleme grave de sănătate. De aceea atunci când luăm un tratament care are ca efect modificarea glucozei din sânge este necesar să ne verificăm glicemia îndeaproape. De asemenea este necesar să avertizaţi medicul ca să poată să modifice, dacă este necesar, administrarea medicamentelor hipoglicemiante clasice. Păstrare: într-un loc uscat și răcoros.

Nota 
2020-04-25

Psyllium

M-am ambitionat sa tin o dieta de 4 luni cu psyllium zilnic. Am salbit 10 kg, cam 2-3 kilograme pe luna. Acum stagnez, iau o pauza si reiau. S-a reglat si scaunul, asa este.

    Scrie-ti parerea! !

    Scrieti o recenzie

    Psyllium fibre tarate pentru Slabire, Tranzit si scaderea Colesterolului

    Psyllium fibre tarate pentru Slabire, Tranzit si scaderea Colesterolului