Nou File de somon salbatic din ALASKA cu legume mexicane Bio Mareste

Somon salbatic din ALASKA file cu legume mexicane Bio

FN1764

Nou

Ingrediente: file de somon sălbatic 30% (Oncorhynchus gorbuscha), legume BIO în proporții variabile 30%: (porumb BIO, fasole roșie BIO, ceapă BIO, morcovi BIO, paprika BIO), apă BIO, pastă de roșii BIO, ulei de floarea soarelui BIO, zahăr brut din trestie BIO, oțet din vinars BIO, sare de mare, condimente BIO, agent de îngroșare: gumă de guar BIO, oțet de mere BIO.

 BIO = din culturi certificate ecologic (55,1%). Agricultură UE. Controlat de DE-ÖKO-001.

Mai multe detalii

23,40 lei

cu TVA

973f59da7c51bdb539c6097d85a9becc.jpg
7a864518b06a711455a2baddf996056c.jpg
1ce1ede8b3337fb0057741e83906997c.jpg

Transport 9.99 lei pentru comenzi sub 250 Lei. Comanda minima: 65 Lei. Livrare rapida 1-3 zile lucratoare.

Transport GRATUIT comenzi peste 250 Lei.

File de somon salbatic cu legume mexicane . Somon provenit 100% din pescuit sustenabil. Ușor picant. Știm cu toții că beneficiile acizilor grași Omega 3 sunt majore pentru organism, dar consumul de somon aduce și alte beneficii unice pentru sănătate care nu trebuie să fie trecute cu vederea. Este vorba despre conținutul de proteine de cea mai bună calitate, acei aminoacizi din somon care au un fascinant cercetătorii și nutriționiștii. Mai multe studii recente au descoperit că somonul conține mici molecule de proteine bioactive (numite peptide bioactive), care pot ajuta cartilajul articular, eficacitatea insulinei, precum și controlul inflamației din sistemul digestiv .

Acest produs a fost fabricat conform reglementărilor europene ecologice 834/2007. Zona de pescuit: FAO 67 (Golful Alaska). Metoda de pescuit: Plase de strângere și plase de ridicare.

VALORI NUTRIȚIONALE MEDII: per 100 g

Valoare energetică 523 kJ / 125 kcal

Grăsimi, din care: 7,8 g

- acizi grași saturați 0,8 g

Carbohidrați, din care: 3,6 g

- zaharuri 3,1 g

Fibre 1,2 g

Proteine 9,6 g

Sare 1 g

Certificat de pescuit sustenabil MSC (MSC-C-50531). Conținut: 200 g / Conținut de pește: 60 gr. După deschidere se păstrează la frigider și se consumă în termen de maxim 2 zile. Producător: Fontaine Nahrungsmittel GmbH. Germania.

Somonul este un tip de pește mult apreciat pentru gustul său, dar care aduce numeroase beneficii sănătății. Mai mult, reputația sa de a fi bogat în proprietăți nutritive este atestată de studii. Foarte multe cercetări au întărit renumele somonului de a fi un aliment de bază foarte sănătos, în special datorită conținutului său foarte mare de acizi grași Omega 3.

Beneficii pentru sănătate. Omega 3 în somon din Alaska.

Mai mult de jumătate din grăsimile Omega 3 sunt furnizate sub formă de EPA (acid eicosapentaenoic) și o cantitate ușor mai mică sub formă de DHA (acid docosahexaenoic). Beneficiile acizilor grași Omega 3 sunt demonstrate pentru studiate pentru că aduc controlul îmbunătăţit al proceselor inflamatorii ale organismului, funcționarea mai bună a celulelor per ansamblu şi transferul îmbunătăţit de informații între celulele corpului şi creier.

Cantitățile de acizi grași EPA și DHA conținute în somon sunt considerabil mai mari decât în celelalte alimente consumate frecvent. Cu o valoare nutritivă excepțională datorată concentrației lui bogate de acizi grași omega 3, somonul este un favorit printre iubitorii de pește și se bucură chiar și de aprecierea acelora care nu sunt întotdeauna pasionaţi de pește.

De ce să alegem somon sălbatic Alaska?

Somonul sălbatic este un pește incredibil care călătoreşte mii de kilometri de-a lungul ciclului lui de viață și în decursul unei perioade de doi la cinci ani revine la locația unde s-a născut pentru a depune icre și a muri. Dar somonul de crescătorie reprezintă acum mai mult de 80% din cantitatea de somon destinată vânzării din lume. 

Proprietăți nutritive ale somonului Alaska

Consumând somon ne asigurăm cantități importante de antioxidanți și aminoacizi de taurină.

Somonul este o sursă excelentă de vitamina B12, vitamina D și seleniu, niacină, acizi grași Omega 3, proteine, fosfor și vitamina B6. În plus, în somon se află colină, acid pantotenic, biotină și potasiu. Seleniul este un mineral care, alături de Omega 3 ajută la scăderea inflamațiilor cornice.

Chiar dacă contaminarea cu mercur, pesticidele, precum și poluanții organici persistenți (POP) au devenit o problemă larg răspândită în habitatele de somon și afectează calitatea acestuia, există însă și categorii de somon care prezintă risc relativ scăzut în ceea ce privește contaminarea. Conducător în această categorie cu risc scazut este somonul sălbatic prins în Alaska.

Beneficii pentru sistemul cardio-vascular

Aportul de pește bogat în grasimi omega 3 (inclusiv somonul) este asociat cu un risc scăzut de a dezvolta probleme cardiovasculare (precum infarctul miocardic, accidente vasculare cerebrale, aritmie cardiacă, hipertensiune arterială). ”Nici o masă fără pește!” Cei care au trigliceride mari în sânge primesc recomandarea de la doctor de a mânca pește sau de a lua suplimente pe bază de ulei de pește pentru a diminua problemele de sănătate asociate cu trigliceridele mărite în urma alimentației neadecvate. Consumul de pește care conține Omega 3 este asociat cu markeri metabolici îmbunătățiţi pentru bolile cardiovasculare.

Îmbunătățirea stării de spirit şi a memoriei

Mulți cercetători consideră DHA a fi cea mai importantă grăsime aflată în creierul uman, iar concentrația mare a acesteia din somon ajută cercetătorii să explice avantajele consumului de somon pentru gândire însoţite de riscul scăzut al apariţiei anumitor probleme legate de creier. Aportul de grăsimi omega 3 conținute de pește este asociat cu un risc scăzut de depresie, scăderea riscului de ostilitate la adolescenți demonstrate de unele studii și un risc scăzut de declin cognitiv la persoanele în vârsta. Unele studii au aratat o legătură între IQ și consumul de Omega 3 din pește.

Protejarea articulaţiilor

Un domeniu fascinant de cercetare referitor la omega 3 din vegetale dar și din pește este cel legat de articulații. Cercetări privind legătura dintre consumul de pește și protecția articulaţiilor au arătat că EPA din pește (precum somonul) poate fi transformat de către organism în trei tipuri de compuși înrudiţi care lucrează pentru a preveni inflamările nedorite. Un grup de compuși sunt seria de 3 prostaglandine. Un al doilea tip sunt seria de 3 tromboxani. Un al treilea tip și cel mai nou descoperit sunt resolvinele. Toţi aceşti derivați din grăsimile omega 3 pot împiedica inflamațiile excesive și nedorite.

Avantaje pentru ochi

Aportul de omega 3 din pește și vegetale a fost asociat cu un risc scăzut de a dezvolta două probleme legate de ochi: degenerarea maculară și uscarea cronică a ochilor. În cazul degenerării maculare (o problemă cronică a ochilor în care materialul din centrul retinei din spatele globului ocular începe să se deterioreze și duce la pierderea vederii), s-a demonstrat că două porții de pește pe săptămână pot reduce semnificativ acest risc. Sursa: https://prodieta.ro/somon-beneficii-sanatate-omega-3-proprietati-nutritive-retete-rapide-cu-somon/

Scrieti o recenzie

Somon salbatic din ALASKA file cu legume mexicane Bio

Somon salbatic din ALASKA file cu legume mexicane Bio